Beste Klanten,

Ik wil graag iets belangrijks delen dat vaak niet wordt uitgesproken, maar een grote invloed heeft op mijn werk en mijn salon.

Ik wens dat klanten meer zouden respecteren dat mijn tijd kostbaar is.

Wanneer een afspraak op het laatste moment wordt geannuleerd of een klant niet komt opdagen, heeft dit directe gevolgen voor mij.

Stel je eens voor dat je naar je werk gaat, en op het moment dat je aankomt, vertelt je baas dat je die dag niet betaald krijgt. Hoe zou je je voelen als dit vier keer per maand of méér gebeurt? Wat voor impact zou dit hebben op jouw inkomen en gemoedsrust?

No-shows hebben een directe invloed op hoe ik mijn personeel en rekeningen betaal. Elke gemiste afspraak betekent verloren inkomsten die ik niet kan terughalen. Dit zorgt voor veel stress en onzekerheid. Hier zijn enkele gevoelens die door mijn hoofd gaan:

Teleurstelling: "Ik had mijn tijd anders kunnen gebruiken."

Frustratie: "Waarom begrijpen ze niet dat dit mijn broodwinning is?"

Onzekerheid: "Hoe kan ik dit bespreekbaar maken zonder klanten te verliezen?"

Hoe zou je je voelen als je werkgever je loon aftrekt voor gemiste werkuren door omstandigheden buiten jouw controle? Dit is wat ik voel wanneer afspraken niet doorgaan zonder tijdige annulering.

Hoe kunnen we dit samen oplossen? Hier zijn enkele suggesties:

1. Communiceer Beleefd: Laat mij weten hoe belangrijk je afspraak is. Een annulering op tijd kan mij helpen mijn planning beter te beheren.

2. Duidelijk Beleid: Ik zal een annuleringsbeleid opstellen en dit duidelijk communiceren. Dit helpt om verwachtingen te managen en wederzijds respect te bevorderen.

3. Herinneringen: Ik stuur herinneringen voor afspraken per e-mail. 24 uur van te voren zal deze verstuurd worden. Mocht deze niet ontvangen zijn, kan het zijn dat deze in je spam is terecht gekomen. Controleer dit.

 

Ik begrijp dat het leven onvoorspelbaar is en dat annuleringen soms onvermijdelijk zijn. Maar met een beetje meer communicatie en begrip kunnen we samen werken aan een betere oplossing.

 

Algemene voorwaarden en annuleringsbeleid Haarmode Modini:

Afspraken kunt u enkel telefonisch wijzigen of annuleren :

0032 14-714749 (tijdens openingsuren)  

0032 496225081 (na openingsuren ,gelieve dit nummer alleen in noodzaak te gebruiken)                                                                                                                                                                          

Het annuleren van een afspraak dient 24 uur voor aanvang van de afspraak te gebeuren. Anders zijn wij genoodzaakt 50% in rekening te brengen. Dit bedrag dient voor de eerstvolgende afspraak betaald te worden.. Er zal een factuur aan U bezorgd worden. I

Gelieve steeds op tijd te komen. Bij te laat komen vervalt je afspraak automatisch vanaf 15 minuten, ook hiervoor rekenen wij een vergoeding van 50% van de geplande behandeling aan.

 Wij verzamelen enkel gegevens van klanten die nodig zijn voor het maken van afspraken en uitvoeren van behandelingen. Je hebt het recht op elke moment jouw gegevens te bekijken en/of aan te passen of om deze te laten verwijderen. Wij delen geen gegevens van klanten met derden.

Heb je klachten? Vertel het ons, we zoeken dan voor een oplossing en proberen je naar tevredenheid te helpen. Service en respect vinden we heel belangrijk.

Dankjewel voor het begrip!

Team Modini